Ahad, 16 Januari 2011

:::betukarrr:::

holaaaa...
today nk konsi cita pasal kereta aku yang dah ditukar wajah oleh abg aku...
balik ja dia dari KL tros dia tinted n tukar tayar ( dah leh p KL dah hahahaha )..
katanya panas sbb x dok tinted..
mula2 kita tinted dlu esk2 kita wat yg lain plak...

nie aku bg closeup skit huhuhuhu














                      




     pandangan sisi















                    




      pandangan belakang















                      




   pandangan hadapan

betukar sudah kancilku huhuhuhu
dlu nie keta ayh aku than pas ayh aku meningal keta nie jd keta aku la...
buleh aku jaga keta nie huhuhuh
x berapa pandai huhuhuhu




3 ulasan:

  1. nanak g jengjalan..hehe..meh la kulem amek ako..kiter g KL..hehhhe

    BalasPadam
  2. BG ue santek...bulat2..ade shining2..kete ue pom santek..hehhe...

    BalasPadam
  3. ekas...hahah nk p Kl eh?? jom2 aku nk p mingghu nie jom la p sama hahahah

    BalasPadam