Khamis, 20 Januari 2011

rindu kawan-kawan

salamualaikom.......
suak2 ati aku ja kn tulis2 hehehe
ermmm aku x leh simpan sorg2 bende nie sbbnyee...........
rasa rindu & sayang yg membuak2 pd kawan2 aku 
kat poly dulu (ptsb)
antaranya........
*mia
*ain
*idayu
*azyyati
*shifaa
*aten
*syafinas
*raihanah
*ana
*jiha
*siti
*phon3
*kila
dan semua2 bebudk SKA yg aku sntiasa ingat ampa Ok!!!

dan,walhalpon,demikian,oleh itu,kesimpulannya.......
(kalo cikgu bibah tgk nie sumpah dia marah, bahasa x sesuai lagsung ajar lain wat lain)
saya rindu nk bersenget besama kawan-kawan saya

bebalik pada tajuk di atas yeeee
saya & kawan2 saya selalu mengila di FB
kisah-kisahnya adalah seperti BERIKOT :-


nie aku ngan shipa yang tak sudah2 gadoh di fb
tiap-tiap ari buleh kata kami belawan kat fb
(moqoyan di FB)



nie smabungan dia
(kalo rajin baca la...baca smpai lebam OK!!)




nie pulak kisah gadoh yang main2 guna nama lagu 
mcm hampeh ja!!!
bila layan shipa senget mmang jg gilo mcm niehh


x paham erk???
tgk niee


ada paham???
mcm hampeh ja kn???
mcm nie masa kami dok umh sewa skali dlu
jiran2 maunya mengamok ngan KEbisingan kami


nie pulak.......
rindu!!!!

rindu kt SKA4A


rindu terok kt budk2 nie
rindu!!!!!

bak kata mia:-


........................................................................................................................

p/s : aku taw gmbaq kat atas tu tak nmpak
tapii...........
buat2 -buat nmapak la eh....
sory2





















2 ulasan:

  1. saya nak bg taw kamo tetap dihati saya dan terbaek..saya mau jumpa mira sabtu nie huhuhuhh jum2

    BalasPadam